Kinek a szeme kék. // Ich habe fertig

Ich habe fertig

Euer Hass ist unser Stolz!
Ich habe Facebook

Feedcenter
Friss kommentek
Archívum
Kinek a szeme kék.
Írta: gyore 2012. jan. 22. 23:46 

Mert nincsenek szavak, hát minden kép. Epizódokban.

Hajtsatok!

 

 

Weltklasse


 

Der Neuer



Das Tor



 

Der Wirbelwind

 


Die Kanone

 


Central

 


Das zweite Tor



 

Der Brasilianer

 


Das dritte Tor



 


Daniel und der Kapitän

 

 

Der Anschlußtreffer



Spiderman

 


Noch 3 Minuten

 

 

Hajtsatok, bazdmeg!

Eddig 108 komment érkezett

  • Bencyca  2012. 01. 23. 0:07 [1] 

    Hát, nem szép képek.
    Védő kell de nagyon, mert szombaton a Vfl, simán legázol minket otthon ezt komolyan mondom. Vagy legalább egy kis tartás. Kritikus időszak lesz ez, de a most következő egy hónapban dől el, az egész év sorsa.

    Nem vágyok sokra, de bajnokok kell hogy legyünk!

    Mia san mia!

    Válasz erre
  • leningradcowboy  2012. 01. 23. 0:18 [2] 

    Miért vesztem el a 'gladbach ellen már másodszor a félhavi ösztöndíjam?

    Válasz erre
  • antijuve  2012. 01. 23. 0:21 [3] 

    Mit mondjak...nem erre számítottam kezdésnek, hogy ilyen simán lever minket a Gladbach...Mögöttünk meg mindenki nyert, a BVB konkrétan gurított egy ötöst.Remélem hasonló sorozat indul el ezzel a vereséggel, mint ami ősszel volt.

    Válasz erre
  • antijuve  2012. 01. 23. 0:22 [4] 

    @leningradcowboy: nem tanulsz a hibáidból :D

    Válasz erre
  • leningradcowboy  2012. 01. 23. 0:33 [5] 

    Azok után, hogy Buyten 2 hónapra kidőlt, és B esetben Tymoval, vagy Gustavoval akarják betömni a lyukat, kicsit tartok a következő időszaktól. Attól meg egyenesen a hideg ráz, hogy a házi fesöndiktétörünk új gettohaját láthatom a jobb védő posztján. Nem túl szépek a kilátások.

    Válasz erre
  • bayernmunchener  2012. 01. 23. 0:34 [6] 

    Apátia az az érzés amit egy ilyen meccs után érzek. BL-döntő, mi? Meg a jó kurva anyátokat hülyítsétek ti lusta buzik.
    Ami a legjobban felbasz, hogy neuert utálom a legjobban a csapatból és mégis csak ő az aki bocsánatot kért ezért a pénteki szarért.

    Válasz erre
  • Zsoccc  2012. 01. 23. 0:44 [7] 

    komoly döntések évről évre:
    1. a "sajátneveltfiam" helyet egy "bányász" a ketrecünk előtt...
    2. már jó pár éve nincs CSK-nk! vagyis, bocsi van.. csak mindig ellopja vlmi!vlki tőle.
    3. csatárunk=Se veled se nélküled...
    4. meccsekhez való hozzáállás vagy nagyon jó vagy nagyon szar!

    Viszont, akkor is Nur der FCB!

    Válasz erre
  • pizk  2012. 01. 23. 1:20 [8] 

    amikor a 19(?) éves Ala megy oda reus pofájába mondani, hogy te egy suttyó vagy, Lahm meg ott van ugyan, de túl sok jelentősebb dolgot nem tesz (hacsak a légzés nem számít annak), akkor tényleg le kéne ülni gondolokodni

    Válasz erre
  • esosdelben  2012. 01. 23. 7:06 [9] 

    "Diese Spieler waren schwach wie eine Flasche leer!"

    Válasz erre
  • flacchus  2012. 01. 23. 9:33 [10] 

    A helyzet rosszabb, mint tavaly. A közös a szuperre sikerült ázsiai luxustelelés, de akkor legalább egy döntetlenre jók voltunk Wolfsburgban. Ez a pénteki teljesítmény gyakorlatilag minősíthetetlen volt. Ezt birták kiizzadni magukból a srácok a zseniális téli felkészülést követően. Ráadásul egyre inkább úgy tűnik, hogy edzőnk nincs, vagy legalábbis csak üldögél a padon, és úgy néz maga elé, mint egy öreg nénike az idősotthonban.
    Ettől függetlenül még nincs veszve semmi, de már nem hiszek ebben a szezonban sem. 18 meccsből 5-öt elveszíteni minden, csak nem véletlen. Ezzel a csapattal nagyon komoly morális problémák is vannak, és nem tudni, hogy mi ennek az oka. Ha meg kitesszük a lábunkat az Allinazból, egy rakás trágyadomb az egész csapat, szinte minden meccsen szégyent hoznak a Bayern hírnevére. Nem baj, szombaton megint reménykedve nézem majd a meccset, aztán meglátjuk mi lesz...

    Válasz erre
  • acdcisti  2012. 01. 23. 10:08 [11] 

    FC Bayern München
    Unser Torjäger Mario Gomez ist jetzt auch auf Facebook zu finden //
    Recent Activity: Mario Gomez joined Facebook.

    Like = www.facebook.com/mario33gomez

    :)))))

    Válasz erre
  • sunnyalbion  2012. 01. 23. 11:36 http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/ [12] 

    @leningradcowboy: mert szenvedélybeteg vagy.

    Válasz erre
  • quagga  2012. 01. 23. 11:51 [13] 

    Juppal kapcsolatban megint az az érzés fogott el, mint amikor megtudtam, hogy őt "nevezték ki": kevés ő ide.(aztán az ősszel fel se tűnt, hogy kevés ő ide)

    Hogy valaki ennyire féljen a változásoktól/változtatásoktól, az már betegség. Pszichológust neki.

    Válasz erre
  • Mrgeelondon  2012. 01. 23. 14:31 [14] 

    Minôsíthetetlen produkciò. Neuer meg bebizonyította, hogy igenis megvan benne a Bayern-gèn, csak ez sajnos a Kraft meg Rensing fèle gèn

    Válasz erre
  • Bencyca  2012. 01. 23. 14:58 [15] 

    @Mrgeelondon: Én azt mondom raboljuk le a kis Münchentől Király Gabit, úgyis ismeri már a várost, ugyanoda kellene edzésre járnia mint eddig, és tapasztalt.

    Lassan egyébként az történik, amit 5-6 éve még nem hittem hogy megtörténhet. 2-3 Bundáscsapatnak jobb kerete van mint nekünk, a világ egyik leggazdagabb, és gazdasági szempontból legjövedelmezőbb csapatának.
    A Schalkenek és a Dortmundnak biztos, de aztán a Wolfsburg és a mások is utólérhetnek. A védelmünk röhejes, a középpálya jó, de a formájuk a béka segge alatt, csatárposzton meg ugyanaz az ember játszik ha jó ha szar. Nincs megadva a lehetőség a cseréknek, hogyha már a kezdők kibaszottul szarul játszanak, ők megmutathassák.

    Mindig is a szívem csapata, és egyik legfontosabb része lesz a Bayern, de kapjunk ki szombaton, és jöjjünk már rá, hogy ez így nem oké.

    Válasz erre
  • sunnyalbion  2012. 01. 23. 15:37 http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/ [16] 

    itt pár embernek elgurult a gyógyszere. egy dolog, hogy szarnak a játékra a játékosaink, de azért az a károgás ami itt megy, az túlmegy a józan észen. három éve százszor ekkora problémáink voltak.

    Válasz erre
  • flacchus  2012. 01. 23. 15:45 [17] 

    @Bencyca: sajnos vagy nem sajnos, nem fogunk kikapni szombaton, hanem valószínűleg behúzzuk azt a meccset, és utána megint minden rendben lesz a következő vereségig. És ez így megy már vagy másfél éve, hogy mindig arra várunk, hogy végre kiegyensúlyozott lesz a csapat, de aztán jönnek az újabb és újabb blamázsok. A standard felállásunk amúgy biztosan nem gyengébb bármely német csapatnál, sőt szinte a csapat 2/3-a kezdő a válogatottban, itt inkább motivációs és játékszerkezeti problémák vannak. Azt aláírom, hogy a Gomez-Olic-Petersen támadósor nem a legacélosabb, de gyakorlatilag nincs is jelentősége, úgyis csak Mario játszik, ha törik, ha szakad. Olyan, mint más csapatoknál, hogy esetleg taktikai, vagy rotációs szempont alapján ne ő legyen a kezdő, elképzelhetetlen.

    Válasz erre
  • mrxXx  2012. 01. 23. 16:10 [18] 

    @sunnyalbion: egyetértek veled.

    1 meccset elvesztettek, na bumm. ez szerintem még nem a világvége, nem kell rögtön edző + kvázi keret cserével jönni... még ezzel a vereséggel együtt is Bayern az első a Bundásban, BLben is jól állnak, DFB kupában is ott vannak.

    Annyi történt, h elejét elhibázták, és utána a Bundás legjobb kontracsapata szétkontrázta őket.

    @Bencyca: Többi csapat keretéről: azért hozzá kell tenni, h Schalke sem teljesített jobban Gladbach ellen (ugyanugy 3:1-re kaptak ki a DFB kupában), BVB meg már BL/ELben sincsen...

    Válasz erre
  • leningradcowboy  2012. 01. 23. 16:27 [19] 

    @sunnyalbion: true story.

    Válasz erre
  • Szpáhi  2012. 01. 23. 18:24 [20] 

    @sunnyalbion: úgy érted: 100*Toni=Gomez vagy Toni=100*Gomez?:)

    Válasz erre
  • Szpáhi  2012. 01. 23. 18:27 [21] 

    @Mrgeelondon: valóban, én is megfigyeltem, hogy kezd barnulni a haja:)

    Válasz erre
  • sunnyalbion  2012. 01. 23. 19:04 http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/ [22] 

    @Szpáhi: mindkettő igaz, mert gomez=toni=0 :)
    toninak egy jó éve volt, gomeznek meg ennyi se, eddig.

    Válasz erre
  • Mackapufa  2012. 01. 23. 19:09 [23] 

    gyorét ezúton dicséretben részesítem, mert a képes posztjai egész egyszerűen briliánsak, apropótól függetlenül. köszönöm :)

    Válasz erre
  • fule5  2012. 01. 23. 21:38 [24] 

    @sunnyalbion: ezaz, csak optimistán!
    Az őszi pofonnak is meglett a maga pozitív eredménye. Jó jó vannak hibák de hol nincsenek. Volt már ennél szarabb is és lesz még ennél jobb is. Én a magamrészéről tovább lengetem a kis zászlómat egészen május közepéig...
    Gomezt meg küldjék el egy bordélyba mert ez kurva gyenge teljesítmény volt amit itt nekünk le produkált.

    Válasz erre
  • bayern23  2012. 01. 23. 21:44 [25] 

    Az egyetlen pozitívum hogy végre normális védelemmel fogunk remélhetőleg kiállni. (Védelem-Van Buyten=elfogadható). Az miért van hogy Gustavo mostanában nem kap lehetőséget, ennyire itt akarjuk tartani Tymot ?

    Válasz erre
  • Szpáhi  2012. 01. 23. 21:51 [26] 

    @sunnyalbion: mondhattad volna, hogy Schlaudraff-együtthatót vagy Petersen-változót kell alkalmazni az egyenlet megoldásához:)

    Válasz erre
  • Zsoccc  2012. 01. 23. 21:57 [27] 

    megköszönném ha valaki felvilágosítana az ügyben, hogy mért a Stubi végzi el a szögletrúgást???? (ez így túl szívroham erősítő!)

    Válasz erre
  • MrHoW  2012. 01. 24. 7:55 [28] 

    @Zsoccc: Mert jól lövi el a rögzített szitukból a lasztit. Legalábbis volt már úgy, hogy tényleg :D Mondjuk ha Robben is a pályán van, akkor az már más, de volt, hogy egy szezonban végig Stubi lőtte a szögleteket, sőt, még a szabadrúgások egy részét is, még gólja is volt :D

    Válasz erre
  • DorianGray  2012. 01. 24. 8:52 [29] 

    @leningradcowboy: Ha te tényleg olzan pénzben játszol amit nem engedhetsz meg magadnak, hogy elveszíts BENNED VAN A HIBA

    Ha te tényleg egy otthon játszó szupermotivált csapat ellen fogadsz bárkire BENNED VAN A HIBA

    Ha te tényleg fogadsz egy instabil, morális problémákkal rendekező csapatra akik pont szarnak a bundásra, mert úgyis tudják, hogy meglesz a salátástál, BENNED VAN A HIBA.

    Ha te tényleg képes vagy egy 1.6os környéki szorzóra pénzt tenni egy derbyn(ami sanszosan az idény egyik legnehezebb meccse) BENNED VAN A HIBA.

    A hétvégén ez a meccs volt az ultimate nobet(illetve hazudok, mert a Gladbachban korrekt value volt)
    Nagyjából ezért veszted el az ösztöndíjaid. Kérdés..?

    Válasz erre
  • Goston  2012. 01. 24. 11:17 [30] 

    @sunnyalbion: Nem károgás ez itten hanem jogos aggályok. Lehet egyedül vagyok ezzel de nem ezt várom ettől a csapattól. Én elhiszem hogy überjó a gladbach (hah) de én idén bl elődöntőt szeretnék nézni.
    A keret csak minimális problémákkal küzd, ezzel a játékos állománnyal bőven ellehetne focizgatni ha meccsenként csak 1 ember villanna is.
    De nem adja, és most félek. Mert nekem ne mondjátok hogy a téliszünet utáni idegenbeli Gladbach meccs nagyobb szopó mint majd májusban szezon végén bárki ellen a BLben...

    Válasz erre
  • Mrgeelondon  2012. 01. 24. 12:19 [31] 

    Ùgy jöttek ki a fiùk mintha be lennènek szívva, vagy india ellen jàtszanànak vagy a 2 együtt. Kb mint a mainz ellen. Ezèrt jogosan lòfasz a seggükbe. Amùgy Robben nagyon eltûnt az utòbbi idôben, Boatenggel a hàta mögött màr nem homorít akkoràkat

    Válasz erre
  • Zsoccc  2012. 01. 24. 12:27 [32] 

    @MrHoW: Tudom, és oksi meg stb... de számomra nagyon idegesítő! Egy akármilyen szélső szögletet illene tudjon rúgni, nem pedig hagyni a középső védőnek(akármennyire is jól rúgja).

    Válasz erre
  • flacchus  2012. 01. 24. 12:37 [33] 

    A kutya ott van elásva, hogy mikor szerezzük meg a szükséges pontelőnyt a bajnokságban, ha nem a viszonylag nyugis időszakban, mint amilyen a mostani. Ha nem ilyen motiválatlanul és lelketlenül játszik a társaság, simán lehetne 6 pontos előnyünk, amiből majd tavasszal, az állítólagos nagy BL-menetelés idején adhatnánk is le párat. Így viszont az a nagy büdös helyzet, hogy majd nyerési kényszerrel megyünk Dortmundba, miközben a franc sem tudja, hogy éppen melyik sztárcsapat ellen kell majd pár napra rá villogni a BL-ben, hogy meglegyen legalább egy elődöntő, és ne megint a szokásos negyeddöntőbeli kiesést magyarázzuk majd. Szóval baromira nem értem én ezeket a játékosokat, hogy miért nem tudják kihajtani a belüket ezeken a meccseken, főleg úgy, hogy pl. Angliában, Spanyolországban vagy Olaszországban sokkal több tétmeccset kell megnyerni az ottani bajnoknak, és a kupáik is jóval nagyobb energiát vesznek el a csapatoktól, mint a miénk.
    Valahogy nagyon elkényelmesedett a társaság, csak már rég elmúltak azok az idők, amikor alanyi jogon járt nekünk minden második bajnoki cím. Ha nem vigyázunk, majd megint BL-selejtezőt kell játszanunk, mert a Gladbach és a Dormtund már csak a bajnokságra koncentrál, és a Schalke sem fogja magát halálra gyötörni az El-meccsein.Ne ringassuk magunkat abban az illúzióban, hogy majdcsak sikerül őket lerázni, mert ez a bajnokság az utolsó fordulóig nagyon kiélezett lesz, persze csak akkor, ha mi nem fogunk idő előtt kiszállni a harcból.

    Válasz erre
  • MrHoW  2012. 01. 24. 12:59 [34] 

    @Zsoccc: Nem az a baj, hogy ő rúgja, hanem az, hogy bárki rúgja szinte, rohadtul veszélytelenek vagyunk szögletből. Nagyon ótvar dolog, hogy rendre futhatunk vissza a saját térfelünkre a szögleteink után...

    Válasz erre
  • sunnyalbion  2012. 01. 24. 13:23 http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/ [35] 

    @Goston: akkor egy best of károgás:

    10. flacchus 2012. 01. 23. 9:33:
    A helyzet rosszabb, mint tavaly.

    14. Mrgeelondon 2012. 01. 23. 14:31:
    Neuer meg bebizonyította, hogy igenis megvan benne a Bayern-gèn, csak ez sajnos a Kraft meg Rensing fèle gèn.

    15. Bencyca 2012. 01. 23. 14:58:
    @Mrgeelondon: Én azt mondom raboljuk le a kis Münchentől Király Gabit, (...) 2-3 Bundáscsapatnak jobb kerete van mint nekünk, (...)

    ne vicceljünk már. értem én az elkeseredettséget, én is fel vagyok háborodva, hogy ezt a hozzáállást kapom a csapattól, de ettől neuer még nem rensing, és a bayern keret bizony lazán erősebb bármely másiknál, beleértve a korábbi évek bayernjét is. ha rafinha helyén lenne egy értelmes védő, akkor biza az ezredforduló bayernjével azonos kategóriájú lenne a csapat, lehet, hogy már így is az. az, ami hiányzik, az a mentalitás, egy kahn, egy effe, egy scholl, de sorolhatnám hosszasan.
    ebben a szezonban pont annyira van benne a tripla, mint a tavalyi év. valahol a kettő közt leszünk.

    Válasz erre
  • sunnyalbion  2012. 01. 24. 13:27 http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/ [36] 

    @flacchus: a bvb ellen elvileg elég az x. persze mi el fogjuk szórni a pontokat, ők meg nem, de ezen az sem segít, ha oda-vissza verjük őket, lásd barszareal. de engem a tányér annyira nem is érdekel, a bl-ben szeretnék döntőt játszani. ha az nincs meg, egy álommal kevesebb. ha a bajnokság nincs meg, akkor megnyerjük jövőre.
    a bvb hosszú távon meg nem dobálhatja el a bl-t, mert egyrészt pénz, másrészt presztízs. jövőre teljesen más lesz a leosztás.

    Válasz erre
  • quagga  2012. 01. 24. 14:12 [37] 

    @sunnyalbion: Szerintem a Dortmund nem a salátástál fontossága miatt nem vállalta be a többfrontos háborút. Neki a bundás cl-t érő dobogós helyezése a fontos, hogy a köv szezonban is odaférjen a húsosfazékhoz, ahol már a csoportkör is sokat hoz a konyhára. És az említett preztízst ősszel újra oda fogják dobni a pénz oltárára. Amíg nem érzik magukat elég erősnek, az aktuális cl meccseket kvázi mindig be fogják áldozni a következő szezon cl indulásért.

    Szóval a dortmund hosszú távon is eldobálhatja a blt. Bár ha eleget erősítenek, akár igazad is lehet.

    Válasz erre
  • quagga  2012. 01. 24. 14:21 [38] 

    Jövőre se lesz sétagalopp a Bayernnek a BuLi, ha a dortmundon múlik:D

    Válasz erre
  • Zsoccc  2012. 01. 24. 14:32 [39] 

    @MrHoW: Ez a svájci gyerek tud-e szögletet rúgni?... vagy mért nem veszi észre valaki és figyeljünk rá nagy hangsúllyal. Viszont a fasz spanyoloknak nincs ilyen bajuk, ők a színészkedést gyakorolják!

    off: és ez a Nadal megint túlélte, hihetetlen ez a segturkász!ááá

    Válasz erre
  • TorWart  2012. 01. 24. 15:12 [40] 

    Rohadtul nem kell temetni ezt a csapatot, mert a keretben tényleg vannak nagyon jó játékosok. Van egy pár rossz játékos is. Meg van Rafinha, de nem ez a lényeg, hanem a hozááállás. Ha ezen változtatna a csapat és nem csak a cipőt vinnék ki a pályára, akkor simán meglenne a salátástál. És még a BL ben sem kéne izzadnunk, hogy meg tudunk-e verni holmi svejci csapatokat. Ez a gárda elkényelmesedett. Tényleg azt hiszik, hogy alanyi jogon jár nekik a salátástál.

    Nem kell kongatni a vészharangokat. Csupán nem kéne 6 km-rel kevesebbet futni, egy egész szezonban mérgeshangyával a gatyájában rohangáló csapatnál a meccsen.

    Tényleg kéne egy Kahn, vagy egy Effe. Vagy Ulinak kéne fejbekúrnia Gomezt egy cipővel az öltözőben.

    Válasz erre
  • leningradcowboy  2012. 01. 24. 16:18 [41] 

    @DorianGray: Nyugalom. Had csesszem már el a saját pénzem :D

    Válasz erre
  • Bencyca  2012. 01. 24. 18:00 [42] 

    @sunnyalbion: Bár a Király Gabisat viccnek írtam, a másik meg részben azért igaz, de igazat adok neked. Nem csak ilyenkor volt ez a sok károgás, hanem már máskor is, ez egy kicsit magyar mentalitás.

    Nemrégiben ecseteltem az öcsémnek, arra a kérdésére, hogy miért tetováltatok egy Bayern címert a vádlimra(mert ő azt mondta, hogy lehet hogy 10 év múlva már csak a negyedosztályban leszünk, vagy épp sehol), mert akárhol is leszünk, akárkit győzünk le, akárki ellen nyerünk szenvedve 1:0ra, a győzelem az győzelem, és ha a kedvenc csapatom aratja, ugyanannyit ér. A vereséget meg leszarom, mert tudom hogy mindig lesz győzelem is. Nem azért szeretem a Bayernt mert mindig győz, hanem mert megfogott a történelme, van kötődésem a csapathoz, szimpatikus, és mert a szurkolóikat is kedvelem. Ha 100szor kapunk ki egymás után, akkor annak örülök hogy rúgunk gólt, ha nem rúgunk gólt, annak, hogy milyen szép volt egy passz, és így tovább. Nem az érdek, és a szép eredmények miatt drukkolok a csapatnak, az csak pusztán egy plusz dolog amit kaphatok tőlük..

    Ugye értitek?

    Nur FCBM!

    Válasz erre
  • sunnyalbion  2012. 01. 24. 19:46 http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/ [43] 

    @Bencyca: ez annyira szép volt, hogy minden meg van bocsátva, sőt, egyszer kahnba is beleköthetsz anélkül, hogy tökön rúgjalak :)

    Válasz erre
  • avenger13  2012. 01. 24. 21:29 [44] 

    nem a csapatot meg a keretet kell temetni. a motivációs problémákra kell megoldást találni, erre mondjuk a legegyszerűbb módszer a cserék: olic, contento, petersen, usami játszatása. máris van motiváció. meg a többieknek is, akik látják, hogy nem pótolhatatlanok. szegény müllernek ebben az idényben kb. nem volt jó meccse, de mindig játszania kell. amikor lajos leültette két hétre jót tett neki. most ő se pihenhet. jupp ezt a feladatot látványosan nem tudja/nem akarja kezelni. ez a legfőbb problémánk jelenleg, ezzel kell kezdeni valamit. Ez indokolhatja, egyedül az edzőcserét is. Egyébként a blben ez kevésbé probléma, mert ott a játékosok sokkal összeszedettebbek és motiváltak. ott az az igazán nagy kérdés, hogy fel tudnak-e pörögni arra az egy meccsre. az se könnyű igazán.

    Válasz erre
  • Bencyca  2012. 01. 24. 22:23 [45] 

    @sunnyalbion: Danke Meister, de működik egy reflexem, miszerint ha Kahn-t negatív szókörnyzetben emlegetem, pofánbaszom magam..

    Elég felesleges, mert hát hogy vetemednék én ilyenre? :)

    Válasz erre
  • B733  2012. 01. 24. 22:35 [46] 

    transfermarkt.de/de/mario-gomez/profil/spieler_6288.html

    Mario lett a bundás "legértékesebb(???)" játékosa 42 millió eurós piaci árral.
    Eléggé optimisták a német szakemberek, ha szerintük ér ugyanannyit mint Ribery, ő is 42 milla.

    Válasz erre
  • mocsing  2012. 01. 25. 9:52 http://nepstadion.blog.nepsport.hu/ [47] 

    @B733: néggyel veri bastiant, tízzel robbbent :)

    Válasz erre
  • leningradcowboy  2012. 01. 25. 9:59 [48] 

    @B733: A Bundesliga ékköve, ezt csak sunnyalbion nem látja be. :)

    Válasz erre
  • quagga  2012. 01. 25. 10:34 [49] 

    @B733: Némelyik kapufáról is bepattan pont ugyanannyi gól egy szezonban, mint Gomezról, a szakamberek szerint mégse ér 42 millát.

    Válasz erre
  • sunnyalbion  2012. 01. 25. 10:55 http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/ [50] 

    @B733: @mocsing: @leningradcowboy: @quagga: komolyan mondom, nem értem az ide trollkodókat. mindeki, aki futballintelligens, láthatja, hogy gomez piaci értéke elől lemaradt egy egyes számjegy. hogy is közelíthetné őt egy disznó, akinek a haját össze se lehet hasonlítani a weltklasséval. vagy pláne rib charme-ját gomezéhez hasonlítani. a robbennél szereplő adat pedig nem arjen értéke, hanem a kórházi számláinak az összege.

    Válasz erre
  • sunnyalbion  2012. 01. 25. 11:00 http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/ [51] 

    megnéztem a bvb-t is, egy bizonyos hummels nevű védő a második legértékesebb emberük...

    Válasz erre
  • leningradcowboy  2012. 01. 25. 11:07 [52] 

    @sunnyalbion: Nálunk viszont Stuber a kétszeresét éri majdnem a nyárinak. Érik a fiú.

    Válasz erre
  • Szpáhi  2012. 01. 25. 12:29 [53] 

    Gomezt mindenki tolja, a kicker, a transfermarkt, Uli stb. tényleg lehet valami a gyerekben:) bár a gladbach ellen ő sem lőtt gólt...
    ahogy Hummels értéke megy felfelé, az Uli-Nerlinger féle beszerzési listán úgy kerül egyre hátrébb

    Válasz erre
  • sunnyalbion  2012. 01. 25. 14:10 http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/ [54] 

    @leningradcowboy: ja, saját nevelésű 20-30(-40) millások: müller-schweini-lahm, és stubinál is csak egy marék apró a híja. meg félig kroos is ide tartozik :)

    Válasz erre
  • sunnyalbion  2012. 01. 25. 14:12 http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/ [55] 

    @Szpáhi: remélem uli annyira tolja gomezt, hogy a nyáron manszúr 60 millájáért cserébe áttolja a vörös város kék felébe.

    Válasz erre
  • Szpáhi  2012. 01. 25. 14:54 [56] 

    @sunnyalbion: ha már ez akkor a pénzüket tartsák meg és jöjjön Kun. amúgyis ő az egyetlen csatár, akit jelen pillanatban elcserélnék a német-spanyol félistenre

    Válasz erre
  • Bencyca  2012. 01. 25. 15:18 [57] 

    @Szpáhi: Hát azzal én nem értenék egyet, akkor inkább maradjon Gomez csak azért mert német.(mármint elvben német).

    De egy 45-50 körül már én is elpasszolnám, aztán jöhetne érte kettő olyan, aki szintén fog ennyit érni. De Jong a Twentéből, Lukaku a Chelseaből, akár Huntelaar a Schalkeból.

    De egy Agüero, bár sokoldalúbb mint Gomez, többcsatáros játékot kívánna szerintem, mert nem az igazi csúcsék fajta. Ráadásul nem is szeretem, túlságosan Messis törpeharcos.

    Válasz erre
  • kart1  2012. 01. 25. 15:33 [58] 

    "De egy 45-50 körül már én is elpasszolnám" khm, jó ha lenne olyan bolond aki 15-öt adna érte. 42 misi... ennyit a transfermarktról.

    Válasz erre
  • sunnyalbion  2012. 01. 25. 16:48 http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/ [59] 

    @kart1: tavaly már volt valami 40-es ajánlat valami kék angoltól, chelsea vagy city, nem emlékszem már. azóta meg egy gólkirálysággal több lett ez a szerencsétlen. reálisan a 42 misi a transfermarkttól inkább alulbecsülése gomez árának, de letagadom, hogy én ilyet írtam valaha is :)

    Válasz erre
  • Szpáhi  2012. 01. 25. 18:57 [60] 

    @Bencyca: @kart1: @sunnyalbion: az ok, hogy elpasszoljuk meg sok pénz, de ki lenne helyette? Villa sérült, Torres 1 éve szar, Tevez idegbeteg, Rooney mu-s, Dzeko és Higany Gomez kategória, Benzema gyenge, Milito öreg, Balotelli kretén, van Persie meg Robben váltása lenne a dokinál. ja még Suárez lehetne esetleg, de neki is vannak dolgai. más nemzetközi szinten jegyzet csatár most így nem jut eszembe

    Válasz erre
  • Szpáhi  2012. 01. 25. 19:06 [61] 

    @Bencyca: szerintem a mai foci egyre inkább a befejező csatár nélküli játék felé mutat. meg amúgy engem Agüero Olicra emlékeztet, ha a horvát harciasságát felcseréled az argentin pontosságával és eleganciájával. szerintem megállná a helyét

    Válasz erre
  • avenger13  2012. 01. 25. 19:16 [62] 

    @Bencyca: @Szpáhi: csúcséknek meg ha nagyon kell ott van van buyten, meg petersen. ha van aki ad érte 60 millát akkor vigye. abból kijön egy-két normális csatár és két védő is.

    Válasz erre
  • Szpáhi  2012. 01. 25. 19:19 [63] 

    @avenger13: épp ezt kérdeztem, hogy kicsoda?:) milyen jó csatárt tudnánk venni akármennyi pénzért?

    Válasz erre
  • avenger13  2012. 01. 25. 19:21 [64] 

    @Szpáhi: nálam benzema jobb. benzema tud éket is játszani, de kevesebbszer pattan el tőle a labda, ami nekünk baromira hasznos lenne, hogy az ék az nem csak kapuba pattintásra alkalmas. ha már van egy ékünk, akkor olyan legyen mint toni az első évében. amikor nem találta el a labdát akkor is a kapuba ment. a második évben már fújtak ellene, sajnos többnyire nem jogossan. kb nem tudtunk egy pontrúgást se sípszó nélkül elvégezni.

    összességében jobban járnánk benzemaval, mert ha felrúgják neki a többiek a labdát akkor van mér értelme előrefutni. míg gomez esetében ritkán. bár mutat fejlődést gomez is ezen a téren, de a szikra után megint hónapokra visszatér a régi formája.

    Válasz erre
  • Szpáhi  2012. 01. 25. 19:31 [65] 

    @avenger13: hát én Benzema képességeiről annyira nem vagyok meggyőződve. Egy jó Madridban ő is jó, de nem tudom,hogy hozzá tudná-e adni azt a bizonyos pluszt, hogy megérje a csere. legalábbis nem nagyon láttam olyan madrid meccset ahol Karim lett volna a mérleg nyelve.

    Válasz erre
  • avenger13  2012. 01. 25. 20:05 [66] 

    @Szpáhi: szerintem benzema technikailag képzettebb, le tudja venni a labdát. gomez legnagyobb erőssége egyébként a kipattanók berúgása.

    ezért nem értem például, hogy a 10 emberrel védekező csapatok ellen robben, kroos, schweini, ribery miért nem lövi ezerrel a kaput. ha bemegy jó, lehet szöglet, mindegy vagy mellémegy ez a legrosszabb eset. ehelyett visszagurítjuk, vagy oldalra.

    Válasz erre
  • flacchus  2012. 01. 25. 21:32 [67] 

    @Szpáhi: akkor erőltesd meg a fantáziádat, ha más csatár nem jut eszedbe:)
    Merthogy én nem emlékszem rá, hogy mi valaha is klasszis csatárt igazoltunk volna sztárcsapattól, mi mindig feltörekvő, és kisebb csapatban már bizonyított csatárt igazoltunk, vagy olyat, aki túl volt a pályája delelőjén, mint pl. Toni, és ő is egy középszerű Fio-ból jött.
    Mert ugye Makay a nem túl acélos Deporból, Elber Stuttgartból, Pizarro Brémából, Klinsi talán a Totthanhamből jött hozzánk. Egyik sem sztárcsapatból, és nem mint aktuális világsztár érkezett.
    Szóval a lényeg, hogy nekünk nem tartozik az imidzsünkhöz az, hogy egy éppen felkapott világsztárt igazoljunk, és ehhez a szokáshoz Uliék foggal-körömmel ragaszkodnak:)

    Válasz erre
  • flacchus  2012. 01. 25. 21:38 [68] 

    Papin, Valencia, Rizzitelli, akik még eszembe jutnak. Hát egyik sem váltotta meg a világot, Papin 27 meccs 3 gól, no comment.

    Válasz erre
  • Szpáhi  2012. 01. 25. 22:46 [69] 

    @flacchus: azért nekem nem hiányzik, hogy Gomezt becseréljük valami Uli-gazdaságos megoldásra ami aztán bejön vagy nem, de legalábbis 1-2 év amíg kiderül:) esetleg Petersen helyett vehetnek ifjú titánt vagy Olic helyett 1 év múlva:)
    @avenger13: Jupp mester pont ezt szokta telepatikusan sugallni a kispadról, amikor ilyen különösen nyugodt arcot vág:) csak a Telekom wi-fi zavarja a frekvenciát:)

    Válasz erre
  • avenger13  2012. 01. 25. 23:27 [70] 

    @Szpáhi: gomez egy marha drága uli gazdaságos megoldás. semmi több. simán lecserélhető egy másikra. állítom olic és petersen is lőne ennyit egy évben, ha állandóan ők játszanának.

    Válasz erre
  • avenger13  2012. 01. 25. 23:32 [71] 

    @Szpáhi: benzema igyekszik nagyon, hogy téged meggyőzzön. :D

    Válasz erre
  • Szpáhi  2012. 01. 25. 23:52 [72] 

    @avenger13: erre nem vennék mérget, Gomez szépen termel, csak még nem tart ott, hogy akkor is, amikor igazán kell. de fejlődik a gyerek:)
    amúgy Benzemát kifejezetten bírtam, amíg Lyonos volt, de a Realban mutatott teljesítményétől nem vagyok elájulva. meg valljuk be, a blancók -10-ről indulnak a szimpátialistán. Coentraot is nagyon bírtam, amíg oda nem igazolt, illetve Robbent úgy szintén. mondjuk ő mindent jóvá tett azzal, hogy lelépett a fehér majmoktól és pont hozzánk:)

    Válasz erre
  • Szpáhi  2012. 01. 25. 23:53 [73] 

    @Szpáhi: szóval a franciáról is változhat a véleményem, csak ne Gomez helyett jöjjön:)

    Válasz erre
  • sunnyalbion  2012. 01. 26. 10:51 http://partatlanfoci.blog.nepsport.hu/ [74] 

    @Szpáhi: én a bányászhoz járnék továbbra is, nem csak védőt hoznék onnan, de a hunti-raul párból legszívesebben mindkettőt. raul nyilván nem a jövőt építi, de egy szezon még van benne. nem sztár kell nekünk, hanem valaki, aki hideg fejjel lődözgeti be a rengeteg labdát, amit neki adnak. és esetleg egy-két ütem erejéig tartani is tudja a lasztit, ha baj van. olyan ember kéne, aki a 16-os környékén jó, és nem olyan, aki a gólvonalon jó.
    az itt említett benzema is jó erre.

    Válasz erre
  • avenger13  2012. 01. 26. 12:39 [75] 

    mi kell ahhoz, hogy minket adjanak élőben, amikor a dortmunddal egy időben játszunk??? nem mi vezetjük a bajnokságot? lemaradtam valamiről? még a két ellennek is ugyanannyi pontja van. ha dortmund gladbach lenne ok. de így? tavaly is a tököm ki volt már ezzel, de magyarázza meg nekem valaki, hogy mi alapján döntöttek így...

    @sunnyalbion: pontosan. gomeznek ezeket a hiányosságait le kell vetkőznie, de sajnos nem látom, hogy pont ebben fejlődne. minden évben fognak vele rúgatni egy valag gólt, amíg minden meccsen pályára lép, de akkor is hiányoznak alapvető képességei. ezek a képességek egyébként érdekes módon néha előjönnek valahonnan aztán eltűnnek 3 hétre megint.

    Válasz erre
  • flacchus  2012. 01. 26. 12:54 [76] 

    @avenger13: szerintem a magyarázat abban van, hogy a BVB legutóbb is szemkápráztató játékkal ütötte ki a Hamburgot, míg mi láttuk, hogy mit szenvedtünk a Gladbach ellen. Én is rühellem, hogy nem tudom nézni a meccsünket, de sajnos tudomásul kell venni, hogy már nem mi vagyunk a leglátványosabban játszó csapat, és amíg így lesz, addig el kell fogadni, hogy mi csak maradékként kerülünk a képernyőre. Tetszettek volna normálisabban játszani az elmúlt fordulókban...

    Válasz erre
  • Mrgeelondon  2012. 01. 26. 13:14 [77] 

    Igazoltunk valakit!

    Válasz erre
  • Mrgeelondon  2012. 01. 26. 13:15 [78] 

    Mondjàtok hogy van der wiel(àlmodozom)

    Válasz erre
  • avenger13  2012. 01. 26. 13:17 [79] 

    @Mrgeelondon: nem. támadót igazolunk gomez, olic, petersen közé. mert mi van ha gomez verletzt. az nem érdekes, hogy mi van, ha az egész védelem sérült. azt leszarjuk. 14.00kor megmondják.

    Válasz erre
  • avenger13  2012. 01. 26. 13:19 [80] 

    @flacchus: ez egy dolog. de azért mert a borussia a legutóbbi meccsét látványosan tolta, attól még nem alap arra, hogy ne az elsőt nézzük. tavaly akármit csináltak, ők kerültek képernyőre, holott a végén majdnem elbohóckodták a lúzerkúzen ellen az előnyt, mi meg gurítottuk a 8ast a pauilnak. tehát valahol nem áll meg ez az érvelés sem. tavaly elfogadtam, hogy az elsőt nézzük, idén mi vezetünk és mégis a dortmundot nézzem? ne már.

    ja és az igazolástól sajnos nem várok sokat. remélem nem poldi az.

    Válasz erre
  • avenger13  2012. 01. 26. 13:20 [81] 

    lehet megvettük reust nyárig. :D

    egyébként esélyes, hogy az a hermann gyerek az, aki kettőt gurított nekünk a múltkor...

    Válasz erre
  • Mrgeelondon  2012. 01. 26. 13:28 [82] 

    Shaquiri esetleg? Szàmomra egy vèdô igazolàsa lenne logikus plàne Buyten sèrülèsèt meg Rafinha performanszàt làtva. Nah, adok bele csak szerzôdtessük Gregoryt. Plíz plíz plíz

    Válasz erre
  • avenger13  2012. 01. 26. 13:42 [83] 

    www.fcbayern.telekom.de/de/aktuell/news/2012/33180.php

    ez alapján csatár lesz. az meg elvileg nem shaquiri. van der wiel meg pláne nem.

    Válasz erre
  • acdcisti  2012. 01. 26. 13:45 [84] 

    Kiváncsi vagyok, hogy hogyan mérik felénk a "spektakuläre Neuverpflichtung"ot. Remélem nem Berbatov....

    Válasz erre
  • avenger13  2012. 01. 26. 13:46 [85] 

    @acdcisti: ő simán benne van a pakliban. mivel gomez pótlásáról beszélnek. de teljesen feleslegesnek tűnik egy ilyen igazolás.

    Válasz erre
  • acdcisti  2012. 01. 26. 13:53 [86] 

    Kis szerencsével visszahozzuk Podolskit:)) (mocsing biztosan nagyon örülne, ismét hordhatná a Bayernes Poldis mezeit).

    Válasz erre
  • mocsing  2012. 01. 26. 13:55 http://nepstadion.blog.nepsport.hu/ [87] 

    ugye nem tevez, mondjátok, hogy nem tevez.

    de, uli igenis képes lenne rá.

    Válasz erre
  • quagga  2012. 01. 26. 13:56 [88] 

    Le merném fogadni, h megint kidobunk legalább 15 millát az ablakon.

    Válasz erre
  • Mrgeelondon  2012. 01. 26. 13:57 [89] 

    Bazzeg nehogymà berbàt mà

    Válasz erre
  • Mrgeelondon  2012. 01. 26. 14:02 [90] 

    Ha csatàr akkor only Benzema oder Dzeko. De azokat meg ugyse plàne nem most

    Válasz erre
  • acdcisti  2012. 01. 26. 14:38 [91] 

    Na basszák meg a facebooknépszerüsítő, felhasználók adataira éhes kurva édesanyjukat. Nem volt vicces.

    Válasz erre
  • misafeco  2012. 01. 26. 14:41 [92] 

    Szerintem óriási :DDD

    Válasz erre
  • Mrgeelondon  2012. 01. 26. 14:49 [93] 

    Azèrt aki ezt kitalàlta, holnap màr nem kène bejönnie a Sabenerre dolgozni ha èn lennèk a fônök

    Válasz erre
  • DefinitelyMaybe  2012. 01. 26. 14:55 [94] 

    Akkor ezért volt az új South Park évadban az, hogy a németek a legkevésbé vicces nép? :D Bár ott rá tudtak erre kontrázni.

    Válasz erre
  • avenger13  2012. 01. 26. 14:59 [95] 

    én azt hittem, hogy ezt nem gondolják komolyan. neuer, lahm, robben, schweini mind végigmondták fapofával ezt a szart. rohadt ki sunyi szemétládák. :)

    Válasz erre
  • Mrgeelondon  2012. 01. 26. 15:06 [96] 

    Gondoltàk a szurkolòk mèg nem voltak elèg csalòdottak a gladbakki meccs utàn. Azèrt szànalmas, hogy a Bayern csinàlja ezeket a jòpofa akciòkat, a dortmund meg nem pofàzik csak leigazolja reust. Epic fail

    Válasz erre
  • avenger13  2012. 01. 26. 15:54 [97] 

    @Mrgeelondon: azért nem kell ezt ennyire túlreagálni. végre mutattak valami emberi vonást, és inkább engem igazoljanak le, mint berbatovot. :D

    reusszal valószínűleg nem tudtunk volna ennyire simán megegyezni. ha robbent maradásra bírják akkor mondjuk 2 év múlva lenne a legideálisabb leigazolni.

    Válasz erre
  • Mrgeelondon  2012. 01. 26. 16:43 [98] 

    @avenger13: Igazad van. Èn vagyok a marha, hogy azt hittem igazolunk valakit, pedig Nerlinger màr megmondta, hogy van elèg kvalityi a vèdelembe. Làsd. Tymo, Pranjic, Breno

    Válasz erre
  • flacchus  2012. 01. 26. 16:52 [99] 

    Aki ezt a viccet kitalálta, annak tényleg nem sok humorérzéke volt. Ráadásul hülyét csináltak a szurkolókból is, mert bármilyen hihetetlen, ha a csapat hivatalos oldalán bejelentik, hogy igazoltak valakit, akkor ezt hajlamosak egyesek elhinni. Ezek után mit higgyünk majd el nekik? Vagy mindig az ellenkezője lesz az igaz annak, amit mondanak?

    Válasz erre
  • avenger13  2012. 01. 26. 16:57 [100] 

    ne húzzuk már fel ennyire az orrunk. szerintem egy korrekt média esemény volt. hirtelen összerántottak egy csomó embert a facebookon. csináltak maguknak egy kis hírverést. ezért nem kirúgni kell a kitalálót, hanem megjutalmazni. ráadásul még folytatódni is fog a dolog.

    Válasz erre
  • flascheleer23  2012. 01. 26. 20:54 [101] 

    gomezzel rugatunk még pár golt a szezonban, nyáron eladjuk 55ért a dinamonak, v al'cseszterbe, és leigazoljuk hulkot!
    szép lenne, de ritkán van igazamXD

    Válasz erre
  • fyktyvf  2012. 01. 27. 7:31 [102] 

    Tavaly nem vezettük a ligát az őszi szezont követően, sőt, tetemes lemaradásunk volt.

    Tavaly nem húzta le a rolót a kapusunk majdnem 1000 percig.

    A kerettel nincs semmi baj, marha erős.

    És akkor kis Belga:

    Kevés a keret, az a baj,
    nem vagyunk meg a védelemben, az a baj
    Huszonegykét fővel három fronton az is baj
    Hogy ebből négy kapus, az a legnagyobb baj

    Nem motivál az edző, az a baj
    De még a csk se teszi, az a baj
    Középpályás védőposzton az a baj
    Zseléshomár csatárposzton az a legnagyobb baj

    Lövik, véded, nem nézed, kiöklözöd, passzoljál emberhez szépen,
    Passzolsz, rohansz, teszed, lekezeled, bepattan rólad kétszer

    (a zseléshomárért bocs)

    Válasz erre
  • fyktyvf  2012. 01. 27. 7:43 [103] 

    @fyktyvf: Ja és akkor még hozzátenném, hogy a legeslegnagyobb baj az az, hogy még kb. 2 versszakot tudnék írni ilyen stílusban... szomorú vagyok

    Válasz erre
  • Mrgeelondon  2012. 01. 27. 12:30 [104] 

    @fyktyvf: Ezzel fel is lèphetnèl;) èn amùgy nem mondom, hogy szòrjunk el euro tízmilliòkat hulladèk jàtèkosokra, ahogy tette azt a szarzenàl tûzoltàskènt szeptember vègèn, de jelenlegi àllàs alapjàn tegyük fel nem kell szàmolni Timoval belsô vèdôkènt(kell), akkor is csak abban remènykedhetünk, hogy Rafinhàbòl elôjön hamarosan a weltklasse...nem hangzik tùl acèlosan.vagy?

    Válasz erre
  • szeps  2012. 01. 27. 12:44 [105] 

    @Mrgeelondon: Rafinha már most weltklasse, nem tudtátok? :)

    (Amúgy szerintem tényleg hasznosabb a szélen, mint Boateng.)

    Válasz erre
  • quagga  2012. 01. 27. 12:45 [106] 

    @Mrgeelondon: vagy nem reménykedünk, hogy Rafinhából előjön a weltklasse. Ez se hangzik túl acélosan, de legalább realistább:DDDD

    Az fix, hogy nem lesz agyonrotálva a védelmünk tavasszal.

    Válasz erre
  • Mrgeelondon  2012. 01. 27. 15:23 [107] 

    Breno reactivated. Amùgy tudom, hogy nagyon off, de Sahinròl tudok valamit? Lèpett màr pàlyàra fehèr mezben egyàltalàn? Vagy ô lesz a következô eltèkozlott fiù?

    Válasz erre
  • gyore  2012. 01. 27. 16:28 http://bayernmunchen.blog.nepsport.hu/ [108] 

    @Mrgeelondon: 364 percet játszott összesen, de egy komoly sérülés miatt még csak most kezdi belendíteni josé. sokkal többet nem tudok, játszani nem láttam sajnos. (szvsz változatlanul ő a barca hülyére, bucira, lilára, kékre, agyon- és szétverésének kulcsa. ha sikerül beépíteni akkor kottára ugyanolyan lesz classicó, mint a tavalyi copa del rey, csak a real vagy négy góllal fog győzni.)

    @Mackapufa: legközelebb hozom az ellenőrzőmet. :)

    Válasz erre

Csak bejelentkezett felhasználók szólhatnak hozzá a bejegyzéshez. Ha van felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.